Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Władze Szkoły w poprzednich kadencjach

Dyrektor Szkoły (kadencja 2019-2020)

prof. dr hab. Paweł Swianiewicz – profesor ekonomii, kierownik Katedry Rozwoju i Polityki Lokalnej na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego. Od 2005 do 2010 był przewodniczącym zarządu European Urban Research Association (EURA). Obecnie jest członkiem Steering Committee of the Standing Group on Local Government and Politics of the European Consortium for Political Research (ECPR). Jego aktywność dydaktyczna i badawcza skupia się na zagadnieniach samorządu terytorialnego, polityki lokalnej, finansów samorządowych i reform terytorialnych. Prowadzone przez prof. P. Swianiewicza badania empiryczne odnoszą się głównie do Polski, ale obejmują także studia porównawcze decentralizacji i autonomii lokalnej w Europie Środkowej i Wschodniej. Pierwszy Dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych (w latach 2019-2020). [LINK DO STRONY WWW]

Zastępca Dyrektora Szkoły (2022-2024)


fot. Katarzyna Dziewanowska

dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, prof. ucz.

Adiunkt, profesorka Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletnia pracowniczka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Specjalizuje się w marketingu środków przekazu, zarządzaniu mediami, polaryzacji mediów i wpływie nowych technologii na odbiorców. Autorka 60 tekstów naukowych, publikowanych w prestiżowych wydawnictwach krajowych i zagranicznych. Aktywna uczestniczka ponad 60 konferencji naukowych o skali międzynarodowej i krajowej. Doświadczona recenzentka tekstów naukowych, w tym nadsyłanych do wysoko punktowanych czasopism (za 70-200 p.). Członkini Editorial Board w Journal of Media Business Studies, Reviewers Board w Future InternetSustainability i Social Sciences oraz Rady Programowej/Naukowej czasopism Dziennikarstwo i Media oraz Styles of Communication. Redaktor naczelna serii „Komunikacja społeczna i media” (WDIB UW, WNiE SBP). Członkini organizacji i stowarzyszeń, m.in. PTKS, PTEM, EUPRERA, IAMCR, ESTDIA i EMMA. Inicjatorka i koordynatorka badań „FOMO. Polacy a lęk przed odłączeniem” (2018, 2019, 2021) – pierwszych w Polsce reprezentatywnych badań fenomenu Fear of Missing Out i zjawisku mu pokrewnych. Laureatka nagrody „Złote Skrzydła” (2010) za książkę „Marketing medialny”. Doświadczona dydaktyczka, której zajęcia rokrocznie zyskują wysokie noty od studentów. Praktyczka, która zawodowe szlify zdobywała i rozwijała w agencjach PR, jednostkach samorządowych, mediach (RMF FM) i jako długoletnia pełnomocnik Dziekana ds. Promocji.

Zainteresowania badawcze: marketing mediów i zarządzanie mediami, nowe technologie i ich wpływ na życie ludzkie, FOMO i zjawiska pokrewne, AR, VR, polaryzacja mediów

Więcej informacji: profil na stronie Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii