Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Dyrekcja

Władze Szkoły – Dyrektor Szkoły

prof. dr hab. Mirosława Czerny

 

Pani prof. dr hab. Mirosława Czerny jest geografem, prof. zwyczajnym na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych, w Katedrze Geografii Miast i Planowania Przestrzennego. Jest też latynoamerykanistką, bowiem jej obszar zainteresowań obejmuje kwestie geografii miast, rozwoju regionalnego, ubóstwa i niedorozwoju, globalizacji i jej roli w procesach regionalnych nie tylko z perspektywy ogólnej, ale przede wszystkim w Ameryce Łacińskiej. Od 1976 r. prowadzi badania i wykłady na uniwersytetach latynoamerykańskich – ostatnio przede wszystkim w Kolumbii, w Peru i w Meksyku. Tematyka ubóstwa, dzielnic marginalnych, struktury przestrzennej miast i dysproporcji w rozwoju regionalnym pojawia się w większości prac naukowych pani prof. M. Czerny.

 

Władze Szkoły – Zastępca Dyrektora Szkoły 

dr hab. Anna Jupowicz-Ginalska, prof. ucz.


fot. Katarzyna Dziewanowska

Adiunkt, profesorka Uniwersytetu Warszawskiego. Wieloletnia pracowniczka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. Specjalizuje się w marketingu środków przekazu, zarządzaniu mediami, polaryzacji mediów i wpływie nowych technologii na odbiorców. Autorka 60 tekstów naukowych, publikowanych w prestiżowych wydawnictwach krajowych i zagranicznych. Aktywna uczestniczka ponad 60 konferencji naukowych o skali międzynarodowej i krajowej. Doświadczona recenzentka tekstów naukowych, w tym nadsyłanych do wysoko punktowanych czasopism (za 70-200 p.). Członkini Editorial Board w Journal of Media Business Studies, Reviewers Board w Future InternetSustainability i Social Sciences oraz Rady Programowej/Naukowej czasopism Dziennikarstwo i Media oraz Styles of Communication. Redaktor naczelna serii „Komunikacja społeczna i media” (WDIB UW, WNiE SBP). Członkini organizacji i stowarzyszeń, m.in. PTKS, PTEM, EUPRERA, IAMCR, ESTDIA i EMMA. Inicjatorka i koordynatorka badań „FOMO. Polacy a lęk przed odłączeniem” (2018, 2019, 2021) – pierwszych w Polsce reprezentatywnych badań fenomenu Fear of Missing Out i zjawisku mu pokrewnych. Laureatka nagrody „Złote Skrzydła” (2010) za książkę „Marketing medialny”. Doświadczona dydaktyczka, której zajęcia rokrocznie zyskują wysokie noty od studentów. Praktyczka, która zawodowe szlify zdobywała i rozwijała w agencjach PR, jednostkach samorządowych, mediach (RMF FM) i jako długoletnia pełnomocnik Dziekana ds. Promocji.

Zainteresowania badawcze: marketing mediów i zarządzanie mediami, nowe technologie i ich wpływ na życie ludzkie, FOMO i zjawiska pokrewne, AR, VR, polaryzacja mediów

Więcej informacji: profil na stronie Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii

Władze szkoły w poprzednich kadencjach – link do podstrony otwiera nową zakładkę